logo morius
ePUAP
ADRES E-DORĘCZEŃ:
AE:PL-52963-90460-RJTVA-13
Biuletyn Informacji Publicznej
previous arrow
next arrow

Całokształt działań o charakterze korekcyjno-kompensacyjnym. Usprawnianie zaburzonych funkcji oraz doskonalenie tych, które są dobrze rozwinięte.

Wskazania:

  • zaburzenia funkcji wzrokowo-ruchowej
  • trudności z pamięcią, koncentracją uwagi
  • zaburzenia emocjonalno-motywacyjne
  • nadpobudliwość psychoruchowa
  • zaburzenia integracji sensorycznej
  • przejawiający nieharmonijny rozwój
  • zaburzenia zdolności matematycznych
  • obniżony poziom umiejętności manualnych i grafomotorycznych
  • trudności w zakresie orientacji przestrzennej oraz koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej

Cele terapii pedagogicznej:

  • przywrócenie dziecku wiary we własne możliwości
  • wdrożenie do aktywności oraz samodzielności w realizacji zadań – zarówno w środowisku szkolnym

            jak również domowym

  • opanowanie umiejętności poprawnego czytania, pisania oraz liczenia
  • wzmocnienie silnych stron dziecka
  • wyćwiczenie zaburzonych funkcji
  • doskonalenie funkcji niezaburzonych, które będą wsparciem bądź zastępstwem dla zaburzonych funkcji